یزدفردا: سامسونگ بالاخره اپلیکیشن Good Lock را که قبلاً تنها در گلکسی استور وجود داشت، در گوگل پلی استور منتشر کرد.

به گزارش یزدفردا: اپلیکیشن پرکاربرد Good Lock که پیش از این تنها از طریق فروشگاه اپلیکیشن‌های سامسونگ یعنی گلکسی استور در دسترس بود، حالا در گوگل پلی نیز منتشر شده است. با این حساب، کاربران بیشتری می‌توانند به این برنامه دسترسی داشته باشند.

به‌گزارش سام‌موبایل، اپلیکیشن Good Lock در گوگل پلی استور منتشر شده است، اما در جلوی نام آن عبارت Early Access را می‌بینیم. این عبارت احتمالاً نشان‌دهنده نسخه‌ای از این برنامه شبیه نسخه بتاست؛ بنابراین شاید بهتر باشد که آن را روی دستگاه اصلی خود نصب نکنید. به‌عبارت دیگر، توسعه این نسخه از Good Lock هنوز به حالت پایدار و نهایی نرسیده و ممکن است ایراداتی داشته باشد.

انتشار اپلیکیشن Good Lock در گوگل پلی استور

برنامه Good Lock دارای مجموعه‌ای از ابزارهای جذاب برای شخصی‌سازی گوشی‌های سامسونگ است که امکانات متنوعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. برای مثال، با ابزار QuickStar می‌توانید بخش Quick Panel را ویرایش کنید، با ClockFace می‌توانید به شخصی‌سازی ساعت بپردازید، با Theme Park تم‌های جدیدی را در دستگاه خود ایجاد کنید، و با MultiStar قابلیت‌های چندوظیفگی گوشی یا تبلت خود را ارتقا دهید.

نصب Good Lock در گذشته برای کاربران ایرانی با محدودیت‌هایی مواجه بود، و حالا با عرضه نسخه Early Access این برنامه در گوگل پلی، ممکن است هنوز امکان نصب آن را نداشته باشید. اما اقدام جدید سامسونگ برای انتشار این برنامه در فروشگاه اپ‌های گوگل می‌تواند نویدبخش عرضه گسترده‌تر این اپلیکیشن برای گروه بزرگ‌تری از کاربران باشد.

افزون‌براین، وب‌سایت سام‌موبایل متوجه شده است که یکی از ابزارهای Good Lock به‌نام One Hand Operation+ نیز به‌صورت جداگانه به گوگل پلی استور اضافه شده است. این ابزار به شما کمک می‌کند تا جسچرهای سفارشی برای بازکردن اپ‌ها، دسترسی به بخش‌های مختلف رابط کاربری و غیره ایجاد کنید.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا